Nákupný košík
Cena spolu:  
0.00 €
výsledkov

Montessori hračky a zmyslové pomôcky


Jasle sú jedným z prvých miest a zároveň etáp v živote najmenších detí, čo má veľký vplyv na ich správny vývoj. Jednou z úloh detských jaslí je preto aj intelektuálna stimulácia a neustále rozširovanie obzorov dieťaťa. Za týmto účelom opatrovateľky a vychovávateľky poskytujú najmenším deťom bezplatný a bezpečný prístup k dreveným Montessori hračkám, prispôsobeným veku a zručnostiam dieťaťa. Základom správneho vývoja dojčiat v jasliach je aj podpora a stimulácia všetkých zmyslov, ktoré sa ešte len vyvíjajú (vrátane zraku, hmatu, sluchu), ktoré im umožňujú získať a zdokonaliť sa v mnohých užitočných zručnostiach. Zvyčajne sa to robí najjednoduchšími činnosťami, ako je chytanie a otáčanie drevených hračiek, zbieranie predmetov alebo prenášanie predmetov z ruky do ruky.


Montessori hračky do jaslí podporujú deti v učení sa samostatnosti, umožňujú im konať, napríklad prestrierať stôl, ale aj robiť chyby a opravovať ich.Netreba však zabúdať na to, že Montessori hračky pre najmenších by mali byť vhodne prispôsobené veku detí, aby boli pre ne bezpečné a vyrobené z kvalitných materiálov, ktoré zabránia napr. rôznym druhom alergií. V ponuke internetového obchodu Insgraf je preto široký sortiment drevených montessori hračiek a vzdelávacích pomôcok pre deti, ktoré sú bezpečnou pomôckou pre deti v škôlkach a jasliach, a môžu samostatne objavovať a spoznávať svet okolo seba.




Aký je fenomén drevených Montessori hračiek do jaslí?

Montessori metóda je didaktický systém určený pre najmenšie deti v škôlkárskom, predškolskom a školskom veku. Tento didaktický model je v opozícii k tradičnému modelu vzdelávania, keďže jeho úlohou je formovať zručnosti detí podľa ich individuálneho tempa rozvoja. Pri Montessori metóde je najdôležitejšie dieťa, zaobchádza sa s ním vrúcne a s náležitým rešpektom. Uvedená metóda, podľa ktorej boli drevené Montessori pomôcky pre škôlky a jasle vytvorené, zohľadňuje štyri etapy v živote nášho dieťaťa:


1. Prieskumníci - od narodenia do 6 rokov;

2. Vedomé poznávanie sveta – medzi 6. a 12. rokom života;

3. Nájdenie sa v spoločnosti – medzi 12. a 18. rokom života;

4. Spoluvytváranie sveta – po 18. roku života.


ZDROJ www.insgraf.sk



Návrat hore